خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر ترجمه:عبدالوند و حیدرزاده
خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر ترجمه دکتر محمدعلی عبدالوند و کامبیز حیدرزاده قابل استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت شاخه بازرگانی و سایر شاخه های وابسته
این کتاب ۱۸ فصل است و با تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم شروع میشود و به مطالبی چون :توسعه و اجرای راهبردها, شناخت بازارها، تقاضای بازار و محیط بازاریابی، ایجاد ارزش، رضایت و وفاداری مشتری، تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی، ایجاد نامهای تجاری قوی، طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت، مدیریت کردن خردهفروشی، عمدهفروشی و … 143 صفحه شامل سرفصل مطالب زیر ارائه گردیده است
فهرست مطالب
فصل اول : تعریف بازاریابی برای قرن بیست یکم
فصل دوم توسعه و اجرای راهبردها و برنامه های بازاریابی
فصل سوم شناخت بازارها ، تقاضای بازار و محیط بازاریابی
فصل چهارم ایجاد ارزش رضایت و وفاداری مشتری
فصل پنجم : تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی
فصل ششم : تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی
فصل هفتم: شناسایی بخشها و اهداف بازار
فصل هشتم : مدیریت بازاریابی در شرکت کی اس پی ان
فصل نهم : طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت
فصل دهم: تنظیم راهبرد محصول و بازاریابی از طریق منحنی عمر
فصل یازدهم طراحی و مدیریت خدمات
فصل دوازدهم توسعه دادن راهبردها و برنامه های قیمت گذاری
فصل سیزدهم : طراحی و مدیریت کانالهای یکپارچه بازاریابی
فصل چهاردهم مدیریت کردن خرده فروشی عمده فروشی و تدارکات
فصل پانزدهم : طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی جامع
فصل شانزدهم مدیریت ارتباط جمعی
فصل هفدهم مدیریت ارتباطات شخصی
فصل هیجدهم مدیریت کردن بازاریابی در اقتصاد جهانی
تعداد مشاهده: 69 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 143
حجم فایل:2,813 کیلوبایت