روان شناسي يادگيري: نظریه های نوین در یاددهی یادگیری از فصل اول تا فصل شانزدهم

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

دسته بندیپاورپوینت

نوع فایل : PowerPoint (pptx) قابل ویرایش و آماده پرینت 

دانلودفایل پاورپوینت

PowerPoint   

روان شناسي يادگيري   

نظریه های نوین در یاددهی یادگیری

از فصل اول تا فصل شانزدهم

دانشجویی و دانشگاهی

همراه با تصاویر

تعداد صفحات 369

 

 

بخش اول- شناخت و زمينه هاي يادگيري 

فصل اول: عوامل مؤثر در يادگيري 

تعريف يادگيري 

         پژوهشگران مهمترين تعريف يادگيري را تغييري نسبي مي دانند كه بر اثر تجربه و آموزش در رفتار موجود زنده پديد مي آيد. 

        گروه ديگر از روان شناسان معتقدند كه يادگيري تعييري نسبتا دائمي در توانايي، گرايش يا استعداد پاسخ دادن است. 

تعریف یادگیری

به اعتقاد bugelski  يادگيري عبارت از ايجاد مدارهاي عصبي نسبتا ثابت در سلسه اعصاب است كه فعاليت آنها موجب برانگيختگي و دگرگونيهاي رفتاري مي شود. 

فصل هفدهم: پردازش آگاهي يا يادآوري و فراموشي

سرکوبی

زيگموند فرويد معتقد است كه ذهن يا دستگاه حلفظه همواره گرايش دارد تا خاطره ها و رويدادهاي ناخوشايند و تحقيرآميز را از خود دور كند. اين امر را در روان شناسي سركوبي مي نامند. 

 

 

 

 فروش فایل با سایت فارسفایل

 

 بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا

  نوع فایل  PowerPoint    pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

 

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

تعداد مشاهده: 306 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: پاورپوینتPowerPoint

تعداد صفحات: 369

حجم فایل:6,408 کیلوبایت

 قیمت: 95,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل