ترجمه مقاله نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات
دسته بندي :
🔺ترجمه و تحقیق »
رشته مدیریت (مقالات_و_تحقیقات)
عنوان مقاله انگلیسی :
The role of organizational orientation and product attributes in....
فرمت : pdf
تعداد صفحه : 7 صفحه
سال چاپ : 2017
چکیده انگلیسی:
As regulation pushes for sustainability, organizations may choose to strategically orient themselves sooner rather than later
for the inevitable move for more promising returns. Design and development of products for sustainability reaches the core
of organizational operations and those that can orchestrate a meaningful shift to sustainability may gain in the long-run. The
product itself and how it is perceived by the end-user may also significantly affect this move to sustainability for the
organization. This research empirically tests the relationship between organizational orientation toward sustainability,
attributes of sustainable products and the effect these have on performance in two separate geographical locations with
differing economies. The value of this paper lies not only in empirically validating concepts from traditional new product
development literature perspective in the context of sustainability but also in providing an insight into the current ‘mindset’
toward sustainability.
عنوان فارسی مقاله :
نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات
فرمت : WORD
تعداد صفحه : 8 صفحه
هانو من : دپارتمان کسب و کار و مدیریت ، دانشگاه ونیپنگ
ایدر جیت سینگ : دانشکده کسب و کار ، دانشگاه کارلتون ،
نهول گولای : موسسه فناوری هند ، دهلی نو
چکیده
همانطور که مقررات برای ایجاد ثبات فشار می آورد ، سازمان ها نیز ممکن است تصمیم بگیرند سریع به گرایش استراتژیک شان برسند به جای اینکه به سمت بازده بیشتر و بیشتر حرکت کنند. طراحی و توسعه محصولات برای دستیابی به ثبات ، هسته مرکزی عملیات سازمان ها است و می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در راستای ثبات در بلند مدت ایجاد کند. خود محصول و چگونگی درک کاربر نهایی در مورد محصول می تواند به صورت قابل توجهی این حرکت به سمت ثبات را برای سازمان تحت تاثیر قرار دهد. این تحقیق به صورت تجربی ارتباط بین گرایش سازمانی و ثبات ، صفات محصولات پایدار و تاثیر آن بر عملکرد در دو مکان جغرافیایی جداگانه با اقتصاد های مختلف ، را مورد بررسی قرار می دهد. ارزش این مقاله نه فقط در مفاهیم معتبر تجربی بر مبنای دیدگاه توسعه تجربی محصولات جدید آن است بلکه این مقاله یک بینش را در مورد ذهنیت فعلی در مورد ثبات ارائه می دهد